TRÖTTER

Shuu!
Haha, jag är så grymt trött just nu x)
Men tänkte blogga lite innan jag går och lägger mig.

Idag i skolan hände väl inget speciellt,
slutade kvart över två o åkte hem halv tre,
så var hemma ganska tidigt. SKÖNT :D

Skulle egentligen jobba på bilbingon idag,
men på bussen hem messar Stefan (95:ornas tränare) och frågar om jag kunde spela med dom.
Jag sa att jag skulle jobba på ip,
men om han visste nån som ville gå istället för mig så kunde jag spela.

Så strax innan fyra ringer Lasse (deras lagledare tror jag) och säger att Jossan G kanske kunde,
för hon hade gjort det d'r förut några gånger.
Så Olivia letade på hitta.se och hittade hennes nummer,
så messade jag henne och hon kunde!
Jag blev riktigt happy! :D
Typ första gången på hur länge som helst,
som jag ville spela, och inte kände att jag var tvungen.

Ägde iaf allt och alla!
Haha.. NOT!
Men gick väl bra ibland :)
Gjorde faktiskt lite finter med, och en som jag är riktigt nöjd med! :D haha
En typ tvåfotsfint.. Fintade nästan bort mig själv men jag, fast inte helt :p
Haha.. :D

Sen så när det var typ två minuter kvar gjorde våran målvakt illa sig,
så spelet stannade ju upp.
Då fick jag världens kramp i vaden!
Haha, helt plötsligt la jag mig ner på planen och bara skrek!
Haha, visste inte om jag skulle skratta eller gråta,
men jag låt typ och asgarva.
Det gjorde så jävla ont!
Haha "AAAAAAAAAAAAAJ, JAG HAR KRAAAAAMP, AJAJAJAAAAAJ!!!"

Haha, och sen började jag tänka på hur dumt det måste ha sett ut,
helt plötsligt lägger jag mig ner och skriker rakt ut!
Haha.. jaja :p

Sen i duschen fick jag kramp i andra vaden också! :o XD

Och det har ju typ inte gått över nu heller ;o


Hahah.. Men.. Nu har jag skrivit av mig lite!
Nu blire slaggen ;)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback