SÅ KAN DET GÅ

Tjaa!
Idag har jag vart i skolan. Det var en kort dag idag. :p Slutade fem över tolv. NICE! :D
Första lektionen hade jag SK, samhällskunskap, o då ska vi typ bygga upp en egen Ö. Eller nej men typ det var världskrig o så var det 500 människor som åkte ut till havs o hamande på en öde ö.. Så ska vi typ bygga upp ett samhälle där o så. Jag är med Jenny o Johanna. :) Johanna o jag var ganska flumm ;) haha.. "Den som mördar någon.. hamnar i elektriska stolen!!" "Om man gör något annat brott.. hamnar man i elektriska stolen!"
Vi ville verkligen ha med elektriska stolen ;) men det blev inte så.. :( xD
Haha.. :p

E - Men vad ska ön heta då?
Jp - Öfterblajven!
E - HAHAHAH jaa :D
J - Nej, det tycker inte jag..
E - Ön?
Jp&E - HAHAHAHAHA!
Jp - K-ön? Allt börjar på K! :D
Jp - Kord.. Kudd.. Kapper :D
E - Nej, jag tycker Öfterblajven ;)
Jp - Ön Ingen Stans! Som i Peter Pan! :D
E - JAAAAA!
Jp - Nej.. Iland, som i-land. Intustriland! ;)

Vi kom fram till att den skulle heta Iiland :p

Andra lektionen hade vi Engelska, o då typ lyssna vi o läste nån text.. :)

Tredje och sista lektionen hade vi spanska. Jag tycker våra lektioner är så roliga! HAHA :p
Om Milton inte vet svaret säger han "Tengil" o eftersom jag, Frida o Kajsa har så grymt jäkla dålig humor börja vi typ garva.. O sen när vi väl har lugnat ner oss så är det en person som dragit ner sina brallor o hoppar upp framför fönstret, så att man såg rumpan.. HAHHA, DÅÅÅÅ började vi asgarva! Och det var tydligen bara vi tre som hade sett det också, så ingen annan fattade vad vi skrattade åt! Men vi skratta så att vi nästa började grina xD Haha, ja.. Vi har verkligen dålig humor ;)

Sen slutade vi. :) Jag o JP tog bussen hem o när jag kom hem gjorde jag en jättegod sallad till lunch. :)
Annars har jag bara tittat på tv o pluggat spanska.. 

ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback