Och vad har jag gjort idag då?

.. Njae, inget speciellt. Har varit i skolan och hållt på med temat.. Jättekul..
Innan vi skulle åka hem gick jag och Johanna till H&M och köpte ett skärp till mig. :p

När jag kom hem åt jag macka samtidigt som jag tittade på tv.
Efter det gjorde jag mina läxor, engelska och spanska.

Nu på kvällen har jag suttit vid datan och checkat läget. ;)
Har även laddat ner lite musik, buuuusigt!

Nu ska jag packa till imorgon, då jag ska hem till AK efter skolan,
så måste ta med mig fotbollsgrejorna till skolan,
för vi ska åka till träningen direkt från AK. ;)
Kommer bli så skoj att leka med dig babe, var ju ett tag sen!

När jag har packat klart blir det duschen,
och efter det ska jag nog krypa ner i sängen och titta på tv. :p

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback