MARTES

Hejsan!
Idag  vaknade jag 07.17, och jag måste gå hemifrån 07.35.
Det blev liiite stressigt.
Men, jag slängde på mig kläderna och så,
packade ner en banan o plommon i min väska som blev min frukost,
och stack iväg till bussen.
Men jag hann med den! :)

Idag i skolan satt jag först lite vid datan,
eftersom jag inte har lektion första timmen.
Men hade jag tagit en buss senare,
hade jag kommit försent till min lektion, som börjar 10.
Iaf, satt och höll på lite med min design till bloggen.
Tänkte byta, men vet inte alls hur jag  vill ha det. xD

Men sen fick vi reda på att vi inte skulle ha musik (bild för vissa),
utan vi skulle på en föreläsning i aulan.
Det var nån från Friends som var där och pratade om mobbning.
Först berättade hon en historia om en som har blivit mobbad,
och misshandlad och massa.

Efter att hon hade pratat i kankse 20-30 min,
gick vi till vårat hemklassrum och blev indelade i grupper.
 Efter det fick vi frågor vi skulle svara på, ang. mobbning.

När vi hade svara och gått igenom de med resten av klassen hade vi lunch.
Efter lunch hade vi svenska, och då gick vi igenom det vi ska kunna till provet,
och sen fick vi jobba lite med det.

Sedan skulle vi ha tema i två timmar,
men vi är ju klara så vi fick håltimme.
Sen så blev det ingen spanska heller,
så jag slutade halv 2! :D
Skitnaaajs!

Gick till stan eller vad man nu ska kalla det, haha,
och köpte en present till Linn som fyller år på lördag. :p
Haha, då blir det ferre!

Längtar ganska mycket till helgen.
Speciellt lördag! :D
Först är det innebandymatch, sen fest hos Linn,
sen ska jag o Linnéa sleepa i min mormors lägenhet.
Men mormor är inte där, för hon är utomlands,
tillsammans med min mamma, mostrar o lite annat folk :p

Jaja,
nu ska jag snart på innebandyträning. :)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback