ONSDAG

Tjeeenaa!

Idag hade vi vår redovisning.
Det gick väl rätt bra :p
Haha, vi fick iaf rätt bra feedback av lärarna. :)
Men jag var riktigt nervös! Haha.
Hoppas det inte märktes allt för mycket.

Min grupp var ut först, så det var skönt att få det överstökat.
Då kunde vi slappna av och lyssna på de andra grupperna. ;)

När alla fyra grupper var klara fick vi sluta.
Jag, Jenny, Johanna B och Terese gick till stan då.
Jag köpte preseter till Linn,
och så köpte jag ett diadem till mig ;)
 Sedan gick vi bara runt och tittade lite och så. :)
Jag hade det väldigt trevligt, haha, roliga tjejer det där. ;)

Efter någon timme var även JP klar med sin redovisning,
så då kom hon till oss. :)
Hon och jag köpte grillad korv till lunch, mums!

Sen gick vi tillbaka till busstationen och åkte halv ett-bussen hem.


Just nu sitter jag och snackar på msn med Felicia
som jag träffade i England.
Jag ska komma till henne och knarka ;)
Haha, NOT. Men det var typ 30 st från hennes skola
som hade blivit tagna av polisen,
för att dom hade haft knark i sina skåp :o
Hahah, helt sjuk ;o xD
Nu vi snackar om England, hur kul vi hade det! :D
Som när vi var på New look, och åkte hiss.
Åh, hahahaha, så jävla kul!
Ni vet kanske inte vad jag snackar om,
eller jo AJ gör det. :p
Kanske nån annan,
för jag har berättat det, och orkar inte göra det nu igen (a) xD
Haha.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag känner mig redan lite däckad, kom annars är det slut... Haha. Ne men det är sant! :O dem tog med sig knarkhundar och hela skiten xS

Ja! Fy fan så jävla kul vi hade!!!:D haha. glömmer ALDRIG det!

Snygg bild du har då xP jag ser ju Väldigt "normal" ut X)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback