dagen med Linnéa

Hej. :)
Som sagt sov jag ju hos Linnéa inatt, o idag har vi typ.. handlat, tittat på film eller vad det nu var haha, lagat tacos, ätit tacos, vart ute o lekt med äpplen, en boll o spelat in filmer när vi håller på med parkour, skitbra ;) haha, fast det var typ bara Linnéa som gjorde. ^^ men ändå. :)
Sen så har vi vart hemma hos Jansson. :) Där chilla vi lite, sen åkte vi till tempo o handla nötter o godis, o så har vi fikat på hennes rum o tittat på hennes data. ;)

Usch, jag är trött x) Haha, orkar inte tänka på vad vi har gjort, men jag tror jag har fått med allt?

Jaja.. :)




don't you dare klaga på tha bild!!!!11ettettonone
du är fin, okej?!



thihi.
nu ska jag typ sova.
eller snart iaf. ;)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback