HEEELG! :D

Woho, nu är det helg igen! :D
Tycker faktiskt veckan har gått väldigt fort! :o :p
Skönt det!

Idag kunde vi börja administrationen lite tidigare,
vilket resulterade med att vi kunde sluta tidigare,
vilket betydde att jag hann med halv fembussen! :D
Så kom hem 1,5 h tidigare än vad jag hade väntat mig.
Grymt skönt! :)

Var skithungrig när jag kom hem,
eftersom jag inte hade ätit nåt sen lunchen.
Men som tur var skulle vi beställa,
så det gick ganska snabbt att få mat. :)
Haha, först bestämnde jag mig för att ta en pizza,
sen ändrade jag mig och vill ha sallad.
I sista sekunden ändra jag mig och ville ha hamburgare. ;)
Haha, vilken beslutsångest jag hade!

Jaja, nu ska jag nog duscha sen packa lite och plugga.. :p


hihi, har min 'happytröja' på mig idag.

.. För jag är glad! :)
Livet går upp och ner,
men just nu rullar det på som det ska! 
:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg så cool tröja! :D vart har du köptden? :)

Postat av: Anonym

Omg så cool tröja! :D vart har du köptden? :)

2009-10-18 @ 15:03:48
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback