valborg.

Tjoho folket!
Igår var det valborg och det var trevligt. :)
Först gick vi i skolan till typ 11, så åt vi lunch,
och sen åkte vi hem. Eller, jag och Jansson stannade och handlade lite till kvällen först. :)
Sen åkte vi hem till henne.
Vid typ 2 kom pappa och hämta mig, så åkte vi hem, och så packade jag, satt lite vid datan,
och så åkte jag till Linnéa.
Där var vi först på hennes rum och.. typ plattade hennes hår x), sen gick vi och lagade mat.
Makaroner och bacon, med vitlöksbröd. (y)
Efter det drog vi till HSK. Där blåste vi upp ballonger och lekte lekar, haha! :D
Sen trog vi till brasan, och sålde ballonger. Gick ganska bra, tills alla snören trasslade ihop sig. :p
Men, efter det gick jag och Linnéa bara omkring lite, medan dom andra sålde klart sina lotter.
Träffade Lisen med! Skoj var det, även om det bara var nån minut. :p Fick veta lite skoj grejs om hennes flygresa hit, haha! Det var ju verkligen vad jag ville veta! ;) :p
Men sen gick vi hem till Sofie och hämtade hennes playstation, och så tittade vi på raketerna från majbrasan.
Efter det gick vi hem till Linnéa, där vi åt räkor och mackor, och körde sugleken och åt nötter. :p
Hihih, sköjsköj! :D
Sen gick vi ut. Var typ inga ute, men vi gick till Hallsta, och där träffade vi på Marcus och Tony. :)
Vi gick till en lekpark och satt och gungade där. Så kom Calle, Linus och nån till kille och va med oss ^^ Och så kom Lina, Linda och Acke med.
Efter ett tag blev det väldigt kallt, så vi gick hem. Eller, Boa kom och hämta oss. Det var skönt, för det var vääääldigt kallt!
Sofie och Karlsson åkte hem till Sofie, så då blev det bara jag, Amanda och Linnéa kvar hemma hos Linnéa.
Vi satt lite vid datan, sen gick vi ner och la oss. :p
JÄVLA JANSSON MED HENNES FUCKING NATTKRUBB!!!!!!11

Idag vakna vi runt 11, och efter ett tag gick vi upp och käkade frukost.
Sofie och Karlsson kom förbi också ;). Vi åt ute, det var skönt, kändes nästan som sommar! :o :)
Sen cyklade vi till Billan, köpte mjukglass, pumpade cyklarna, och så cykla vi till HSK.
Där lira vi lite boll och typ solade. :) Johanna kom dit också. :)
Och sen kom lite annat folk med..
Efter några timmar skulle karlsson hem, så då cykla även vi andra hem.
Linnéa, jag och Jansson cyklade/gick hem till Linnéa. Fast Jansson åkte hem till henne efter en liten stund.
Då skulle vi äta, det blev grillat kött med potatissallad. Mycket gott. :)
Sen frös jag och Linnéa, så vi gick ner och la oss i hennes säng. :p
Kan säga att Linnéa är en jävel på att slicka! :o xD. (misstolka ej.)

Sedan åkte jag hem. Då åt vi fläskfile och potatisgratäng, sen satte jag mig här. :p
Har fått ltie bilder av Karlsson nu från igår, och tänker ladda upp lite på bdb nu.
Ska ladda upp några här sen också, men gör det senare ikväll eller imorgon. :)

Hoppas ni hade en trevlig valborg!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: lisen

hahaha, du får nog fylla i lite detaljer om våran konversation från valborg.. mitt minne från den kvällen är inte helt på topp om man säger så ;p

jag är duktig som minns att jag ens träffade dig tycker jag....

2009-05-03 @ 14:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback