that's what you get for waking up in Vegas.

Tjoho!
Idag i skolan hände inget speciellt, förutom att jag, JP, Matte, Svärd och Wiik gick och köpte glass sista timmen! :D
Jag hade egentligen elevens val, men det var typ bara jag kvar eftersom dom andra åkte hem..
Så då skulle jag vara med JP på deras lektion, men dom hade ingen heller. :)
När vi hade köpt glass var vi med Karlssons klass på deras lektion lite, fast dom gjorde inget. ;) Bara.. satt där ^^
Sen efter skolan tog jag bussen hem till Karlsson. Haha, hade väldigt kul med Amanda o Amanda på bussen, ni är bra roliga ni! Haha :D
Jag och AK åt mackor, satt vid datan och.. ehm.. tittade på youtube, hosthost, åt korv med bröd och sen åkte vi till HSK, för hon skulle på match. Själv får jag inte spela b-lagsmatcher...
Så nu när alla andra är och spelar fotboll och har det sköj, så sitter jag här.
Fast måste plugga, så ska dra nu!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: mjaou

hah, ovanligt att äta korv med bröd hemma hos ak ;)

2009-05-14 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback