rough day.

Hej :)
Åh, nu är skoldagen äntligen slut, den har varit ganska jobbig.
Först på spanskan hade vi ett oförberett prov, jippie!..
Efter det hade vi svenska, och då skulle vi egentligen skriva klart våra noveller, men.. Vi flytta fram det till måndag. Så ska renskriva då. :)
Sen hade vi nationella i Kemi, gick faktiskt ganska bra. Jag fick tillbaka min egna labbrapport, som jag skrev förut, det trodde jag inte! Så det var bra! :)
Efter lunch hade vi engelskaprov, och det gick ganska bra det med. :)
Efter provet lämnade jag in min No-inlämingsuppgift till läraren, så nu behöver jag inte tänka på den mer.
Sista timmen hade vi egentligen elevens val, men eftersom Linnéa och Amanda skulle åka till Uppsala då, så orkade jag inte stanna kvar, så jag cyklade hem. Och, vi gör ändå inget på elevens val, typ spelar biljard.. ;)

Idag ska jag skriva klar min inlämningsuppgift till bilden, och så ska jag skriva klart engelska MVG-frågorna, eller börja på svenska-MVG grejerna.. WOHO.. Nej, men snart är det ju över! :) Längtar som tusan till sommarlovet!

Juste, fick mail om att jag skulle få vara ledare på fotbollsskolan en vecka i sommar, det ska bli kul! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wohoo :D Jag och Elina ska också vara det :D!! alltså ledare på fotbollskolan ;) <33

2009-05-20 @ 14:37:48
Postat av: Karro

Vilken härlig bild :)



Lycka till i Enköping nu!!!

Kramar kusinen

2009-05-22 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback