oups. my head hurts.

Tjo!
Sitter just i skolan och har elevens val, så tänkte passa på att blogga lite.

Igår åkte jag hem till Sofie, och vi var lite barnvakt åt Sissel och Stella. :)
Vi, eller dom två minsta, klädde ut sig. Sissel var en trollkvinna och Stella en prinsessa. Så söta så! :)
Vi lekte lite grann, sen spelade vi spel, och så gick vi ut och städade lekstugan. Efter det åt vi, sen gick vi ut och lekte lite igen. Men det började regna rätt mycket, så då gick vi in och spelade spel. Sen åkte jag och Sofie till matchen.
Jag spelade ungefär 20 minuter, sedan på ett friläge krockade jag ihop med tjejen, fick en spark eller knä eller bollen i tinnignen, så blev helt snurrig och fick ont i huvudet. Det var bara att gå av det..
Satt på sidan några minuter, sen började jag må illa. Så jag gick och duschade.

Men jag mår ganska bra nu. Har lite ont i huvudet, och i morse mådde jag illa, men det gör jag inte längre.
Får se om det blir nån träning ikväll... Jag måste plugga också, men ja... Vi får se.


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback