lör & sön.

Tjena!
Tänkte skriva lite om helgen så, enjoy!
I lördags pluggade jag, sen låg jag och tittade på disney channel!< 3 hihi.
Efter middagen åkte jag och köpte ostbågar, åkte till Linnéa, sen efter ett tag åkte vi och skulle lämna ett kuvert till vår lärare Lars, haha, men vi kom inte in för porten var låst! :o Så får lämna det på måndag. ;)
Sen drog vi till tempo och köpte lite mer snacks, och efter det åkte vi hem till mig.
Tittade på disney channel, sen kom jansson och så tittade vi på esc. Linnéa lacka typ sönder på mig! hihi. :)
Jaa, sen somna vi runt halv två.

Idag, söndag, är min familj på åland för Fredde spelar match där, men jag följde inte med.
Istället har jag chillat med A & L. ;)

NAKEN-JANNE LÅG I MIN SÄNG :o
puss på dig va!


Nu ska jag plugga lite. surprise..
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback