jiiihaoo..

Hej!
I skolan idag hade jag nationella i engelska, delprov A tror jag? Iaf, då när man pratar. :p
Gick väl.. helt okej tror jag? Vi satt bara och typ snacka på lite.. Haha, Sofie, åh, du e så skillad du! xD "forgive" haha :D
Annars hände väl inget speciellt..

När jag kom hem från skolan tittade jag på tv i typ 20 min, sen pluggade jag engelska.
Juste, fick äntligen äta avocado, haha, som jag har varit sugen på i flera dagar!
Sen damsög jag mitt rum, och sen var det mat.
Nu sitter jag här, och ska söka på lite engelska ord och fraser och så, till mvg-uppgiften i engelska.

Så, hinner inte skriva mer, måste sätta igång att leta!
Förresten, jag ska vara bingovakt ikväll.. Jippie.. Men, man får ju lite money för det. ;)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback