i'm busy.

Halloj!
Jag har egentligen inte tid att skriva, men.. ;)
Idag på idrotten fick vi göra Linnéas orienterningsbana. Tummen upp på den! Haha, jag och Bella äde! ;)
Nej men, det gick väldigt bra för oss! Vi sprang nästan hela tiden, och hittade alla förutom 2, men dom 2 var ganska långt bort, vi hann inte checka dom. ^^
Iaf, när jag kom hem satte jag mig här och pluggade kemi/biologi. En inlämningsuppgift.. Jääättekuuuul..
Satt över en timme, hittade massa fakta, så det var ju bra, och nu sitter jag här o äter chili con carne. :)
Pappa kommer snart och hämtar mig, sen ska vi åka på fotbollsmatch.

Men, jag skriver säkert imorrn.. :)
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Karro

När vi hade orienteringstävling i nian så hamnade jag o några kompisar i Tulka by :P hahaha! Ändå hade vi alla MVG i gympa...

2009-05-18 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback