I wear a halo, when you look at me.

Tjenixen!
Idag efter lunch hade vi orienterning, och.. det gick väl helt okej ;p Iaf fram till 7an, sen var jag alldeles för törstig och torr i halsen, för det var ju så jäkla varmt! :o, så jag orkade inte springa så mycket då, men, tur att det bara var 3 stationer kvar.. :p
När jag var klar åkte jag hem, och så efter ett tag duschade jag, sen gick jag ut, la mig på studsmattan och schteeekte . ;)
Så himla skönt! :D Sedan gick solen i moln tyävrr, så då hoppade jag lite med Mattias och Oskar ^^

Nu måste jag gå och renskriva mitt engelskagrejs, och börja på mitt svenskagrejs...

ciao!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; vad härligt du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback