fredag! ;p

Hallojsan!
Skolan idag var rätt chill, första timmen hade vi ingen lektion, utan vi hängde på gambi. Några spelade biljard, några pingis och jag, Stenis, Soffan & Blondiie körde tecken och slå. Haha, jag och Stenis var i lag, VI SÖG! ;) haha. ^^
Men, efter det hade vi NO, och då pratade vi bara om nationella vi ska ha i kemi på torsdag.
Innan lunch hade vi Elevens val, och så satt jag och ritade på min bild lite.
Efter lunch hade vi idrott, och då skulle vi ha orientering. Jag tycker det är så grymt tråkigt! Men det gick ganska bra för mig och Soffan, som jag var med. ;p
Sista timmen hade vi spanska, och då kollade vi klart på en film bara.
Sen skjutsa JP hem mig, tack för det gumman! :)<3, och så strax efter det kom AJ & Linnéa. ;)
Vi har hoppat studsmatta, ätit kakor, amanda läste en saga för mig och Linnéa, och sånt. ;)
Jag var skittrött, hade ont i huvet och sånt shit, men ville verkligen umgås, fast.. jag kanske var rätt tråkig? förlåt! <3
När dom åkte hem, åt jag en hamburgare till middag, sen gick jag raka vägen upp på mitt rum, tog på mig pyjamas och hoppade ner i sängen. Det var så grymt mysigt, men sen blev jag törstig, så då drack jag, och då blev jag pigg! :o :p
Så jag gick ner och satte mig här! ;)

Fast börjar bli ganska trött igen, så ska snart gå upp på rummet och krypa ner i min säääng :)


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback