fan vad jag ska göra illa mig då....

Hejsan!
Igår spelade jag bara halva matchen, i början av andra halvlek gick jag in i en närkamp med en tjej, eller, det var på en utrusning jag gjorde, och smällde ihop med henne, så jag gjorde illa mitt lår. Trodde det var typ höften först, för det gjorde ont så högt uppe, men jag fick bara en lårkaka.. Så nu har jag ont i nästan hela högra benet ;) Haha, nejdå, har bara världens blåmärke på knät sen i torsdags, och nu även lårkaka..
Idag är det bättre dock, kan iaf gå normalt nu ;). Men är väldigt öm. Ska träna ikväll med, men ska ta det väldigt lugnt. Har ju orientering imorgon i skolan, och vill ju inte göra allt för dåligt ifrån mig.

Fick reda på vad jag hade fått på min inlämingsuppgift i No:n, och fick mvg! Åh, det kändes skönt att allt arbete jag lagt ner på den inlämningsuppgiften lönat sig. WOHO! :) Har varit ganska glad idag tycker jag :D har iaf kännt mig glad ^^
Efter lucn hade jag även idrottslektion för 8c, gick bra där med tycker jag. :) Och så har jag lämnat in novellen på Svenskan med, så nu behöver jag inte tänka på den. Nu är det bara att skriva klart det sista på engelskan och renskriva, och så börja med svenskan.. Egentligen behöver jag ju inte göra svenskan, kommer ju ändå komma in på den linje jag vill gå på gymnasiet, men, man känner sig så mycket bätte med ett mvg än vg, och nu när jag väl har chansen att få mvg så ska jag ju ta den.. eller?

Nu måste jag gå.
ciao!


gammal bild, jao! ;)

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; ja :D

slapp skola :P själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback