because the night belongs to us!

Shuuubreeee!
I fredagskväll åkte jag som sagt hem till Karlsson, och efter ett tag kom Jansson och Linnéa. Vi gick till Skebo skola och lekte.. ;p

Igår åkte vi in till Sthlm, och där letade vi klänningar, letade klänningar, letade klänningar och.. Letade klänningar! Tror du vi hitta nåra bra eller?.. Haha, typ en timme innan vi skulle åka hem panikköpte vi varsin klänning.^^ Nej men, typ.. Nästan. ;p Jag köpte presenter till mor min också, som hon fick idag, på mors dag. :)
Efter Sthlm åkte jag hem till Karlsson, vi åt, tittade på speedway (Vi hejade på Emil, och han vann! :o :D), tittade på Bert, och soooooov. ^^

Idag gick jag upp, klädde på mig och åkte buss hem. Skulle egentligen cykla från Hallsta hem, men då skulle mormor hämta farmor precis, och så skulle dom åka hem till oss, så jag åkte med dom. ;p När jag kom hem åt vi jordgubbstårta som mormor har gjort, massa mums! :) Det var min frukost det.. ;) Snart ska jag fixa nått att äta till lunch, innan jag ska på match. Men jag ska inte spela med Häverödal, utan med Väddö! Men ska spela ute, eftersom mitt finger inte är bra än. Fortfarande lite svullet och blått.. Så ska tejpa och spela ute istället.

Nu måste jag skriva lite på mitt svenskagrejs, ska skriva den sista uppgiften! Woho, ska bli så grymt skönt när jag har gjort klart den! :D
Och tack Karlsson som kom hem förslaget, jag ska skriva så! :D Det blir kanon! ^^ :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback