andra maj.

Halloj!
Jag är ensam hemma, och det är skööönt! :D
Fast har väldigt tråkigt. :p
Sitter här och lyssnar på musik, chattar lite med Amanda, dricker läsk, äter avocado och.. Aa, det var det. :p
Linnéa dissar mig.
NU DISSA AMANDA MIG MED! :o Bara stack utan att säga hejdå, snällt.
Ehm.. Idag spelade jag match, vi vann med 3-1! :) Cattis gjorde hattrick, woho! ;)
Annars har jag inte gjort nått speciellt idag.
Imorrn hoppas jag att jag kan få hit Linnéa. :)
Jag har tröttnat på avocado nu..
Jag har ont i huvet också, har haft det ända sen matchen.
Nu logga Amanda in igen! :o :)
Jag är jättemätt nu.
Jag tycker inte om när Linnéa dissar mig! :( Och när hon dissar mig så skickar jag bara mer och mer sms,
och då blir hon sur. Sen hatar hon mig.
Nu kom mamma och Maud hem.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback