..and I can feel you're breathing!

Hej!
Idag på No:n gick vi igenom HLR (hjärt-lung-räddning). Det var faktiskt rätt kul, eller, aa.. Nödvändigt att veta iaf.
Annars så har det väl inte hänt nått speciellt, fick reda på vad jag fick i nationella i matte, och vad jag fick på engelskaprovet. Fick G+ på matten, höhö, wow.. great job Emma (y) -.-
Nej men.. kommer iaf på VG i slutbetyg. Tror jag hon sa..?
Engelskan fick jag mvg- på, och.. aa.. duger väl antar jag.

Idag när jag kom hem renskrev jag min engelska, skrev klart allt förutom sista frågan, som jag ska göra imorgon.
Och så började jag på min berättelse till svenskan, så, nu är den på g med. Känns skönt.

Jag orkar inte skriva mer, är på pissigt humör.. Ska träna snart också. Yey..


caio!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm...plugga typ, haahaha.. tråkigt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback