ajaj, mitt finger!

Shuu!
Kan väl börja att säga att jag stukade mitt lillfinger idag på idrotten, Brille sköt en boll på mig när vi spelade softball. (typ som baseball..) Så jag vet inte om jag kan stå på matchen på söndag, jag har så ont! :( Går inte så bra att skriva för mig just nu, men, ändå.. ^^
Idag har jag haft 2 lektioner. Syslöjd och idrott. Fast jag kunde ju inte vara med på hela idrotten, men ett tag iaf. Ananrs har jag bara haft håltimmar typ, skönt det med. :)
Idag ska jag renskriva min svenskberättelse, så ska jag duscha, äta mat, packa och sen ska jag hem till Karlsson älskling och sova där! :D För vi ska till Stockholm imorgon och shoppa. :) Linnéa & AJ ska med också. ;)

Förresten, igår klippte jag och färgade mitt hår. :) Jag slänger upp nått kort på det senare, nån annan dag.. Orkar inte gå och hämta min kamera nu..(a)

Nu måste jag fortsätta med min berättelse.. Vi hörs.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, verkligen.. jag som trodde vi var över med alla prover..nu har vi ett till prov på måndag på SO, hehe :d <3

Postat av: Anonym

jaha :).. haha, skönt! tackså mycket:)<3

2009-05-29 @ 19:57:09
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback