tjeeeeniiiixxxen!

Ja mamma, jag har badat en gang, fast det var pa kvallen! ;p Och det gar mycket bra att prata engelska nu. :)

Kan ju saga att i fredags kvall var jag och bowlade, gick inte sa jattebra, fick bara en strike xD men det var kul! :)
Efter det kopte vi tickets till Harry Potter-filmen, vi ska se den pa onsdag. :D
Igar akte vi till Oxford, vi akte forst till.. Nan kyrka, kom inte ihag vad den hette.. Men iaf, det var dar dom hade spelat in lite av Harry Potter! FETT COOLT! xD Sag bla. matsalen, sa himla coooooolt!!! :D:D:D xD Fick tyvarr inte se biblioteket, for det holl pa att byggas om eller nat.. :p
Men vi fick typ bara vara dar i 20 min for vara ledare, vet inte varfor :s Typ for att vi skulle gora massa andra grejor, men.. vi gjorde dom aldrig? Vi fick bara ga fritt pa stan.. Da kopte jag, Felicia och Lovisa milkshake :D Jag tog melon, grymt gott!
Sen nar vi kom hem till Brighton igen akte jag och Amanda hem och bot om, sen akte vi till Donken och at middag.. :p En ganska sen middag. Det var fjarde gangen vi at pa Donken :o
Idag fick vi sovmorgon. Vid halv tolv akte vi till Churchill for Amanda skulle samlas vid tolv och ga och ata pizza med sin grupp. :p Sa jag gick och tittade i affarer, och vid ett traffa jag nagra fran min grupp som jag var med. Vid tva gick vi till stranden/piren for att titta pa karnevalen. :p Det var ganska kul att se pa faktiskt.. ;p
Sen gick jag, AJ & Felicia till stan, och titta lite i affarerna innan de stangde. Vi forsokte hitta en present till Linnea, men.. Aa.. Det gick ju bra.. :p Nej men.. vi har hittat en grej som vi tror vi ska kopa, som vi tror hon gillar. :) (a)
Sen gick vi och kopte godis, sen gick vi och at fish and chips. Det var en.. upplevelse vi inte kommer glomma ;p hahah, usch vad jobbigt det var! xD
Och ja, nu sitter jag och Amanda har pa ett internet cafe :p

Juste, igar skrev jag klart Karlsson brev! WOOOHOOOO! ;p :D

Nu ska jag byta data, for horlurarna funkar inte pa den har :p

ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan! Vad mycket kul ni vekar ha gjort. Full fart hela dagarna. Ha det gott. Hälsa Amanda, kram

2009-07-13 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback