TJAAA

Hejsan! :)
Haha, har typ 20 min pa mig har pa datan, sa skriver lite kort :p

Haha. :) Ehm, ja, vi var ju pa bio i onsdags, och den var inte sa bra xD Men var kul att ga pa bio! :)
I torsdags hade vi forst "final test", det gick bra, och sen akte vi till Lewis och chilla i en park, sen akte vi pa splash party! Det var typ som ett poolpary, och sa fannst det sumodrackter att brova att brottas i (vilket jag och AJ gjorde!) och sa fanns det en typ vagmaskin, man typ surfade och lite annat :p Vi at minikorvar i brod och nachos xD och sa hade vi vattenkrig med ledarna! :D Pa slutet var AJ och jag lite wild and crazy och hoppa i poolen med kladerna pa! :D sen borja det blixtra massor, sa da fick vi inte bada. Juste, AJ kasta i sin ledares skor i poolen med! xD :D Fast, hon hoppa i och hamta dom sen, snall som hon ar! :)
Idag var vi till London och shoppade, jag och Amanda ar saaaa skillade pa att hitta! Vi ager! :D ;)
haha, nej men.. det var kul. Jag kopte en svar klanning/tunika och en I <3 London t-shirt ;)
Vi gick runt pa Oxford street, gick till Picadilly circus och sa akte vi till Nottinh Hill, FETT COOLT! xD
Imorgon ska vi traffa var svenska ledare Charlotta, fa tillbaka vara pass och prata om mandagen. Fast innan det ska jag och Amanda forsoka shoppa upp vara pengar som vi har tagit ut :p Det blir nog latt, bara vi gar in pa New look (var nya favoritaffar!) Haha, sen ska vi ta "turistfoto" vid fontanen, som vi har sagt att vi ska gora dom senaste 2 veckorna typ xD Men det har aldrig blivit av :p Sen pa kvallen ska jag ut med min grupp och ata middag.
PA MANDAG AKER VI HEM!!!! :o
Det ar helt sjukt, de forsta dagarna kanns som evigheter sen, fast anda har tiden gatt jattejattefort!! :o

Aja, vi hors snaart! :D

PUSS
ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som att ni har hur skoj som helst, blir lite orolig nu när ni kommer hem till "tråkiga" vardagen igen. Tur att vi ska ut å resa lite snart igen så du har något att se fram emot! Kram.

2009-07-19 @ 10:11:32
Postat av: Sofie

EMMAAAAA!!!!! Snaaaart är ni hemma :D:D det är typ bara några timmar kvar tills ni landar ju:O:O:O:O!!!!!!! hihihhih LIIIITE KUL ATT HA ER HEMMA SNART IGEN :D:D:D SAAAAAKNAT ER MASSA MED MEKEKEMKMKEMKMKE (L)(L)mohaha!ÄSKAR DIG!!!!!!<33333

2009-07-20 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback