skogsmulle.

Hej!
Idag vaknade jag kvart över ett av att pappa kom o väckte mig, så det var bara att kliva upp o klä på mig lite kläder, för vid två kom flickorna hem till mig. :) Vi tittade på Kalles trailer till gothiafilmen, o bilder o videos från England. ;)
Linnéa fick även sin present, tror hon blev väldigt glad! Precis vad hon önskade sig. ;) O så har vi, eller AJ, fixat så att vi kan åka till Åland på lördag! WOHO! :D Kommer bli så kul!
När flickorna åkt hem åt jag middag, sen gick jag upp på mitt rum, spelade lite gittar, tittade på tv o skrev i min bok som jag fick av flickorna i födelsedagspresent. Var ett tag sen jag skrev nu, så.. :p
Sen gick jag ut o lira lite boll, men råka skjuta ut bollen i skogen ganska snabbt, så då gick ja o plocka lite hallon i vårat lilla land. Då fick jag idén om att plocka blåbär till kvällsfika, så det vara bara att ta på sig gummistövlarna o en jacka för att gå ut i skogen o börja plocka. Haha, det var faktiskt ganska fridfullt, eller vad man nu ska säga. :p
Plockade iaf blåbär, smultron, hallon o lite smulgubbar. Mums mums mums!
O delade med mig till mamma, snäll som jag är.

förövrigt har Linnéa nytt ragg o André hatar mig! :D

ciao!

Kommentarer
Postat av: JP

Vem är linneas ragg? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback