SHUBRE!

haha, jag kopiera det amanda skrev till sin mamma, for jag ar sa lat! (a) Men, har gjort om lite. :)

Hejhej, hoppas allt ar bra dar hemma!
Har ar allt bra och an sa lange har jag inte haft nagon hemlangtan. Sylviassom vi bor hos ar ca. 60-65 ar och jobbar som stadare. Huset ar ok, men duschen funkar inte sadar jattebra. Varje dag far vi lunchlador som brukar innehalla tva smorgasar med palagg, en frukt, en chokladbit eller chipspase. Vi har markt att engelskmat ar valdigt fet och manniskor har tycker att det ar helt normalt att ata en pase godis eller chips till mellanmal. Vi har bl.a. fatt fish and chips, kottfarsbiffar med potatis och makaroner med ost och bacon, lasagne, hamburgare till middag.
En annan sak vi har markt ar att man absolut inte kan lita pa bussarna, dom kommer nastan aldrig i tid och det ar en aning irriterande. Min ledare larde sig iallafall mitt namn snabbt for jag har kommit forsent till nastan varje samling, eller iaf i borjan. :p Pa vardagarna har vi antingen skola klockan nio eller en aktivitet. Aktivitet kan vara att man gar pa bio, museum, spelar fotboll, umgas med gruppen pa stranden eller bara gar omkring i staden. Har man skola pa morgonen sa har man aktivitet pa eftermiddagen och tvartom. Varje kvall utom pa lordagar har vi ocksa aktiviteter. Men man behover inte vara med pa alla aktiviteter, sa om vi typ bara ska chilla pa stranden kan jag ga och shoppa istallet, bara jag sager till Zia, min ledare. Han ar skitnice! Sa jakla skon! :D haha. Han ar jattesnall. Min grupp heter Manchester United B, och dar ar det 8 svenskar, 3 finskar, 2 norska och 2 danska. Lararna ar engelska. Men alla aktiviteter gor vi tillsammans med Manchester United A, sa da kommer det nagra spanska ocksa, typ.. 4 st :p resten ar fran skandinavien.

Vi har varit i London, och dar gick vi omkring hela dagen och tittade pa bla. Big Ben, Buckingham Palace, London eye och lite sant.
Trodde det skulle vara mycket storre, iaf att Big Ben skulle vara storre. :p

Pa lordag ska vi till Oxford, det ska bli riktigt kul!

Ah, jag har sa himla mycket bilder att visa :D och sa har vi spelat in videos! :D hahah, dom ar saaaa roliga :D eller vissa iaf, nar vi ar riiiktigt flumm xD

Nu ska dom stanga detta internet cafe :p maste ga!

Juste, maste kopa present till Linnea, en serios present xD
 DET AR SKIIIIITSVART! :o

Och jag har borjat pa brevet till Karlsson :D WOOOHOOO xD :p


aja,
ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, skönt att höra från dig. Vi kom hem från Värnamo, High Chaparral, i går och där var det skoj. Grabbarna tyckte det var kul att få träffa bla Lucky Luke och bröderna Dalton, indianer och cowboyser, Zorro m.m. Har du badat i havet? Känns det som att det går lättare att prata engelska nu? Sköt om er och ha det bra. Kramar fån oss alla

2009-07-10 @ 11:53:24
Postat av: Mamma

Mammis saknar dig, nu är det bara en vecka kvar tills du kommer hem! Kram

2009-07-12 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback