pinsamt varre, right Felicia?

Halloj! :) Idag pa formiddagen var jag pa Pavillion, typ ett gammalt... stalle :p Dar kungen eller nan hade bott.. Typ George den 4, kommer inte ihag (a) Det var haftigt, men lite langtrakigt :p
Efter det gick jag, AJ och Felicia pa stan. Jag och AJ kopte present till Linnea! WOHO, antligen! :D :p Och sa kopte jag en t-shirt, och Amanda kopte massa grejor typ :p haha, kofta, t-shirt, paraply och lite sant. Haha, juste! Nar vi var inne i affaren dar jag kopte min t-shirt sa skulle jag och Felicia aka upp till den andra vaningen,  men forst forsvann Amanda och Felicia, sa jag trodde dom hade akt upp, sa jag gick till rulltrappan och borjade aka upp, men sa kommer Felicia efter mig, och hon trodde Amanda var med mig, sa da hade vi tappat bort Amanda, sa nar vi kom upp tankte vi aka ner igen, men da hade dom ingen rulltrappa ner! Haha, sa vi fick typ panik, eller aa, men vi visste inte hur vi skulle ta oss ner, men sa fanns det en hiss dar, som vi tog. Och vi tryckte pa G (ground floor) men da kom vi typ ner pa lagret! xD Haha, typ nar dorrarna oppnades stod det en kille och en tjej dar, och bara tittade pa oss. Assa, dom jobba dar. Och jag och Felicia borja asgarva! Men jag fick tillslut fram ett "Im sorry" och kille ba "its okay" hahah, sa tryckte jag pa 1, sa akte vi upp igen! xD Och precis nar vi kom ut fran hissen, gratandes for vi skrattade sa mycket, sa stod Amanda dar! Och vi forsokte beratta vad som hade hant, och usch vad pinsamt det var! xD Haha, dom maste ha trott att vi var riktigt dumma eller nat! xD Och sen fanns det ju trappor ner, sa man skulle nog inte aka hissen over huvudtaget xD hahahah! Sen at vi lunch pa burger king, (5 gangen nu tror jag!! :o :s) Sen akte vi till skolan. Det var ganska kul idag. :) Handla typ om musik :p Sen i pausen hade vi valdigt roligt, mobbade norskornas dialekter :D Eg = jag. Haha :p vi hade valdigt kul med prat om agg, kyssar och nan ful kille? xD Aja, skoj var det! :p
Efter skolan akte jag, AJ och Felicia till stan for att kopa frimarken, sen akte vi hem, at middag och sen drog Amanda till stan, for hennes grupp skulle pa bowling. :) Min grupp skulle pa disco, men jag palla inte :p Sa jag duschade och sen akte jag till internet cafet och nu sitter jag har. ;)

Tror inte jag kommer sitta nagon mer dag, jag har bara en timme kvar, sa :p Kan skriva upp lite kort om vad som kommer handa.
Pa onsdag ska jag se Harry Potter-filmen, pa torsdag ar det "slutprov", sen en trip to Lewis, och Splash party! :D
Pa lordag ska vi aka och shoppa i London, och pa sondag ska jag pa middag med min grupp och saga hejda och sant. :p Hander massa mer, men kommer inte ihag allt xD Men det dar ar val de storsta grejorna :p


ONE WEEK TO GO!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som ni har superduperkul, härligt. Sköt om er å ha det bra, kram från oss alla här hemma.

2009-07-14 @ 10:16:25
Postat av: Anonym

Hej Emma!!



Ja va kul ni verkar ha det, visst är det en härlig stad? :)

Ni har väl gått i området "the lanes"? Jättemysig stadsdel nära centrum, med massa små roliga och fina butiker.



Njut av sista veckan nu!

Kramar

2009-07-14 @ 16:17:12
Postat av: Karro

det va jag som skrev förra kommentaren... ;)

2009-07-14 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback