HELLLOOOOOO SWEEEDEN!!!

Hi guys! :D
Oj, vad mycket jag har att skriva. Men, kan ju borja med att saga att vi lever och har det bra. Brighton ar nice och sa! Vi ska till London imrogon, yaaaaay! :D det ska bli kul!

Men har skrivit "dagbok" som ni ska fa lasa sen, eller, iaf vissa ;)

Ehm, nat jag kan saga nu ar att vi raka missa var forsta skoldag (a) hahaha, for vi vissta inte alla vilken tid vi skulle till skolan, de enda vi visste var att vi skulle till Churchill kl halv tva, sa vi trodde vi skulle fa sovmorgon! Men, det fick vi ju inte! ahhahaha, det var saaaa pinsamt! :oXD

Jag berattar mer hemma... :p

Vi har shoppat lite, vart pa stranden o vid piren, vart pa lektioner, vart i parker och lite sant! :D

Usch, det kanns som att bara pengarna rinner ivag! :o (a)
Har raknat ut att typ 30pund gar till ef-aktiviteter, sen har jag liksom typ 260 pund att spendera.. Och jag har ju redan shoppat lite, sa egentligen de enda jag behover kopa ar present till Linnea ;p  haha.. men aa.. :p
 vet inte riktigt vad jag ska skriva.. :p

Jag och Amanda bor i samma rum, och i det andra rummet bor det tva norskar. Dom ar snalla och sa.. :)
Tanten vi bor ed ar helt okej ocksa. :) Hon ar kanske runt 60 ar eller nat? :p
Sangarna ar skona iaf, min (a) Amandas va lite hard.. :p

Hm.. vad ska jag skriva nu?
Jag och Amanda ar inte i samma klass, men vi traffas ganska ofta anda.
Min grupp ska till Oxford sen, och typ dar har Harry Potter spelats in! :o Iaf vissa delar, hihih, sa jaaava coolt! xD
Sen ska min grupp kanske pa premiaren av Harry Potter and the half blood prince. :D

Nej, men.. VI HORS SENARE! Har kopt typ sa att jag kan sitta vid datan har i 6h, fast.. nar man vill :p Sa.. :D
vi hors! ;)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Karro

Oxford va jättefint! Det kan jag rekommendera :)

Vi fick se den stora matsalen och dom fina byggnaderna som man känner igen från filmerna.



kram

2009-07-05 @ 01:05:39
Postat av: Mamma

Hej gumman! Vad skönt att höra från dig. Ni verkar ha full fart om dagarna. Blev Sylivia glad för presenterna? Får ni bra mat? Har ni bra väder? Är det långt till stranden/ skolan? Har ni träffat några andra roliga kompisar? Vi sakanar dig, sköt om dig, ta vara på tiden-det har gått nästan en vecka redan! Kramar från oss alla.

2009-07-05 @ 10:06:59
Postat av: Mamma

Hej gumman! Vad skönt att höra från dig! Det verkar som att ni har fullt upp om dagarna. Blev Sylvie glad för presenterna? Har ni långt till stranden/skolan? Får ni bra mat? Har ni träffat några roliga kompisar? Vi saknar dig, sköt om dig, ta vara på tiden -tänk det har snart redan gått en vecka. Kramar från oss alla.

2009-07-05 @ 10:19:53
Postat av: Karro

Hej igen!

Jag kommer tyvärr inte till Brighton i sommar. Har för lite pengar och ska jobba istället...

Du kanske åker tillbaka o hälsar på där senare, då kan vi åka tillsammans ;)



2009-07-08 @ 15:19:27
Postat av: Carina

Vad roligt det låter allting,jag följer din blogg så är jag med lite på resan, känner ju till lite från Brighton sen vi var där. Hoppas solen skiner på er,kram moster och akta dig för engelsmännen!

2009-07-09 @ 09:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback