just another monday rain..

.. Inte för att det har regnat, men whatever. Visste inte vad jag skulle ha för rubrik ;) Så blev textrad från en låt jag lyssnar på..
Men iaf. Har inte gjort så mycket idag. Eller, igår är det visst. Har bara chillat hemma. Fast på kvällen drog jag till AJ, där även Linnéa var. Vi chillade framför datan, o sen titta vi på Beck o lite sånt. Vid ett skjutsade dom hem mig, tack så mycket! :) Haha, o jag fick ta en hockeyhjälm, för dom hade ingen extra moppehjälm. Skitfint, med galler o allt! ;) O självklart blev det två varv i rondellen. Bilen bakom gjorde likadant. ;)
När jag kom hem åt jag två mackor, o sen satte jag mig här.
Har smsat med AK non stop med i massa timmar på kvällen, skönt att vi pratade om det där, vi måste bättra oss på att kommunicera. Puss på dig! O förlåt. Du vet att jag inte mena det. En impulsgrej you know.
Jaja, nu är allt gr8. :)

Men tror det blir slaggen för mig snart, sitter här o nyser, hostar, har ont i halsen o jävligt ont i nacken, vettefan vad jag har gjort! :o
Hatar Shaggy, som har smittat ner mig. Han ska ha fett med spö. AK, hjälp? (a)

puss o godnatt.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback