cyklarN

Halloj! Idag har jag lekt med Johannisen! :) Vi har chillat i hennes nya rum, eller, bod eller vad man nu ska säga. ;)
Skitsoft, där ska vi ha mycket partaj. ;) Vi har även ätit glass o snackat en massa strunt. :)
Sen så cykla vi hem till Linnéa o hjäpte henne att plocka hallon, för hon skulle baka en paj. Vi gjorde även en shoppinglista, till Åland. ;) Sen drog Johanna hem o käka, o jag o Linnéa åt hallonpajen o spela rockband. :) Det.. gick ju som det gick för min del.. ;) Ey, trummor är inte riktigt min grej kom jag fram till! :D
Efter ett tag cyklade jag hem, eller först cykla jag förbi Johanna o lämna en lapp o snacka lite mer ^^ Sen cyklade jag hem, o på vägen hem träffa jag på Sofie o Elina, trevligt att se dom igen :p
När jag kom hem visade jag Englandsbilderna o kryssningsbilderna för mormor, sen gick jag o duscha.
Och nu sitter jag här o slöar! ;)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback