nyår.

Hallu! Jag pallar inte skriva så mycket om nyår, men vi åt gott, drack gott, kolla på tv, sjöng singstar, spelade gitarr, sjöng igen, skrattade och hade det mysigt :)
Det var Linnéa, jag, Jansson, Johanna & Flisan :)
Sofie och Danne kom förbi en sväng också. ;)
Ehm, men vi sköt raketer, tittade på raketer, skålade och allt sånt man gör på nyår. Vi sprag lite runt i kvarteret också ;) eller aa, hem till Flisan :p
Det var bara jag och jansson som sov kvar hos linnea, men vi hade skoj ;) Somnade runt kl 7 på morgonen, och sen tilv vaknade jag av att mamma ringde till mig...
Nu är jag trött :D fast jag ska inte sova än, ska vara vaken och titta på tv och så ett tag, och sen ska jag upp vid 10 typ :)
Så jag kan sova på planet sen ;) FÖR IMORGON ÅKER JAG TILL THAILAND :D:D:D:D:D:D:D
Såååå, vi hörs sen efter när jag kommer hem :D åhhh, det ska bli så kul!
Massamassa kort ska jag ta med ;)
 Vi hörs sen :D hade så bra här hemma i kalla sverige! ;) HA SÅ KUL I SKOLAN AMANDA OCH LINNEA :D haha.


Men här får ni lite pics från nyåret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback