skoldaaaay

Hallo!
Bloggade inte går, för att jag satt aldrig vid datan, haha, men i skolan så åkte spe09a&b till Finsta för att få en guidad tur där om typ Heliga Birgitta.. Ehm.. Ja, var ju.. kul.. :p
Efter det åkte vi tillbaka till skolan o åt lunch, sen hade vi engelskaprov på en sisodär 13 sidor. Jätteskoj!..
Satt i typ 1,5.. Blev ganska stressad på slutet, ville ju inte missa halv fyrabussen! För då hade vi fått vänta en timme längre.. -.-
Men vi hann iaf med halv fyra bussen. Skönt! :)
När jag kom till Hallsta hämtade mamma mig så åkte vi till mormor o åt middag där. Sen tittade jag lite på tv, böt om o åkte på träning.


I
dag så gick min klass först till biblioteket o fick lite information om hur det funkade o hur man lånade o så fick vi en massa tips på bra hemsidor vi kunde använda oss av till skolarbetet.
Efter det hade vi datakunskap, vi fick typ lära oss om fronter. Vi var i HP, o där är tangenterna överklistrade, så det var lite svårt att skriva tex. lösenordet man har när man loggar in, för man såg ju inte vilka tangenter man använde! :p Men det gick bra för mig iaf ;) haha. Gällde bara att komma på mitt lösenord jag hade i Central, o det tog ju ett tag ^^ Men kom på de tillslut ;)
Efter det var det lunch, idag var det pannkakor. Mums!
Klockan tolv samlades klassen, o så gick vi genom stan till Södra berget, eller var det nu hette. Efter att vi gått upp hela vägen i den skinande osvalkande solen satte vi oss ner o så pratade vår lärare om hur det hade sett ut i Norrtälje för massa massa år sen. Typ hur landskapet hade format sig, o sånt.. :p Haha, tror det var geografi? ^^
Aja, vi slutade klockan ett iaf, så det var ju skönt. Dock var vi tvugna att vänta på bussen som skulle gå halv tre, men vi gick lite på H&M o fikade. :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback