TREEEVLIGT!

Tjoo!
Var i Bredsund igår med Amanda, Amanda, Linnéa, Sofie, Johanna, Mattias o Marcus. :)
Åt kräftor, paj o bröd, sjöng snapsvisor, pratade o lekte lekar x)
Trevligt trevligt! (y)
Vid åtta skulle JP, Matte o Marcus hem, så vi åkte me dom till Hallsta o checka läget där.
Åkte även hem till Linnéa o hämta några skivor så att vi kunde lyssna på musik.
När vi sen kom tillbaka till Bredsund så åt vi fruktsallad med glass, åt chips, spelade kort o dansade ;)
Blev ganska sen kväll för oss.. Gick o la oss runt halv 3. :p Jag o Sofie låg o snacka, AJ sjöng för Linnéa om hennes loooover Benny o så ^^ :) haha.

Idag är jag rätt trött o seg, o inte alls pepp på match..
men, det är jag typ aldrig ändå..


Juste. Jag o Linnéa klota med moppen idag. Men, det är ingen fara med oss.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback