SPE09A.

Så det så. Det är min klass det!

Dagen har väl gått bra. Började med att vi åkte buss in,
sen gick JP, jag o Sjöa på coop en stund o sen tittade vi in på skokanonen,
innan vi gick vidare till Roden.
Där satt vi med några andra från Hallsta o chilla, tills vi skulle till aulan på upprop.
SPE är uppdelad i två klasser, a & b.
Jag o JP kom i samma, o sjöa i b. Men hon ska försöka byta. :)
Annars är det typ 14 killar o 13 tjejer o klassen.
Vi har fått sånna där "coola" killar.
 Jättekul. Verkligen.
Okej, jag känner dom inte dirket, dom är säkert.. snälla.. :p
Men vi fick en massa info, fick skåp, tog kort, o så gick vi på en rundtur, sen åt vi,
o så sista tiden fick vi gå på speed dating, haha.
Rätt kul faktiskt, men det var ju samma frågor hela tiden, men med olika personer.
"Vad heter du?"
"Var kommer du ifrån?"
"Vad gör du på fritiden?"
"Har du syskon?"
"Varför valde du den här linjen?"
"Vilken är din favoritfärg?"
"Vad har du för musiksmak?"

Haha, men vid kvart över 2 slutade vi, så tog vi bussen hem.

Halv sju ska jag till IP o vara bingovakt.
Jääätttekuuuul.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick aldrig frågan: vilken är din favoritfärg :S XD

2009-08-22 @ 12:36:54
Postat av: jp

2009-08-22 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback