llliiinnneeeaaa

Yepyep. igår cyklade jag hem till Linnéa, o vi åkte moppe till AJ's jobb, Bagarboden i Grisslehamn. Där fikade vi, o så träffa vi AJ's hemliga pojkvän! (o mamma eller Eva, om ni läser, så.. jag är ironisk. they're sooo noooot together, lovar!)
Haha, iaf. AJ tyckte nog vi var lite jobbiga :D Haha, men ja.. vi satt ju som två tomtenissar o tittade in genom fönstret. ;)
När vi fikat klart o så gick vi över till Glassboden o köpte mjukglass med karamellströssel :D mums! Dom var väldigt stora, o vi fick glass typ överallt! I ansiktet, på armarna o benen.. Haha, vi satt o åt dom med AJ som hade sin lunchrast. Sen när vi hade ätit klart gick vi till ica o sen fortsatte vi att gå mot marinan, men hamnade i Sommarboden.
Jaja, sen åkte vi hem, o efter ett tag åkte jag hem till mig o åt middag. Sen åkte vi till IP en stund innan pappa skjutsade ner mig till HSK, för jag hade match. Vi vann den med 6-1, woho! :D
Efter den åkte jag hem till Linnéa. Vi gick o handla glass o jornötsringar, för vi ville mysa till det lite till filmen vi skulle titta på. Det blev slaggen ganska tidigt, o det var skönt. :)

I
dag har vi bara suttit vid datan, tittat på film o så. :)
Träning ikväll, annars händer inget speciellt. :p


- Tränger vi oss före?
 - Jaa..
- Eller, nej asså.. stå kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback