jag har färgat håret ;) haha..

Hallo!
Idag efter skolan missade Sofie o jag bussen men bara några minuter, SUUUURT..
O nästa buss gick om typ en timme.. Så vi gick o köpte nåt att äta på ica o sen gick vi in på biblioteket o väntade på bussen. Haha, det var faktiskt ganska skönt att gå in där, efter en högljudd skoldag så var det skönt att få vila öronen lite.
Vi satt där i tystnaden o chilla i en soffa. Eller tyst o tyst, visst man pratade, men inte så högt o så.. Men ja, som det brukar vara på bibliotek.. :p

Sen åkte vi bussen hem, fast jag klev av i Skebo o gick till AK. Vi åt korv med bröd o så, sen åkte vi med hennes föräldrar till Hallsta, där vi köpte hårfärg. Sen åkte vi hem o färgade mitt hår. Haha, medan vi väntade sen så åt vi masssaaaa glass :D Jag lägger in bilder imorgon om jag hinner. :) Orkar inte nu ^^
Sen när vi var klara åkte vi till lundåsvallen o titta på sista 20 på matchen. 1-1 blev det. :p

Tack Amanda för att du färgade mitt hår, du var jätteduktig ;) haha ^^
- nej jag slingar bara!

MIN BITCH DE :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, det går snabbt vettu ;)

2009-08-26 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback