because you ask for it.

Tjaa!
Jag har ingenting att göra, så ska skriva lite om skolan idag ^^
Första timmen hade vi spanska, och då fick vi titta på nån film.. Rätt chill, fast ganska tråkigt.
    Andra timmen var det svenska, och vi håller fortfarande på med nationella,
men eftersom jag redan har gjort så behöver jag bara sitta där och lyssna.
Fast, jag lyssnar typ inte. :) Hihi. Ser bara ut som att jag lyssnar... (a)
   Efter det hade vi NO, och nu är det så att vår lärare har typ gjort så att vi ska prova ut nationella i NO för nästa års 9or. Så, först hade vi ett läxförhör, sen började vi med det nationella provet, som var i kemi.
Det är tre delar, och den första delen så skulle vi skriva en labrationsrapport. Ganska enkelt faktiskt.
   Sen var det lunch.
   Efter lunch hade vi engelska. Jag tycker om engelska. :) Vi hade först ett läxförhör som gick toppen för mig, för det var ett väldigt enkelt läxförhör. Och så läste vi lite högt, sen lyssnade vi på en ny text och så jobbade vi med den texten.
   Sista timmen hade vi elevens val, men vår lärare Erik var inte där idag, så vi fick håltimme.
Men jag kan ju inte åka hem, och det kunde inte Linnéa heller, så vi stannade kvar och satte oss vid datorer.
Jansson stannade också kvar och var med oss. ;)

När jag kom hem åt jag lite först, sen la jag mig i sängen och tittade på tv,
och eftersom jag inte orkade byta kanal fick jag ligga och titta på Dr Phil haha.
Sen släpade jag mig upp ur sängen för att sätta mig här. Ville lägga in lite bilder från kameran på datan och så.

Och jag tycker ni ska få se några av dom, så.. HERE YOU GO!
I söndags lekte jag med Amanda, och vi spelade gitarr ;)
  


Sen igår var jag ju med Linnéa, och vi låg typ bara i sängen.. och kolla på Bert, haha! ;)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback