IDAG ÄR DET SÖNDAG!!!!11

Tjaaaaa!
Eeeeeeeeeey, jag kom hem från Linnéa för en stund sen,
jag sov där inatt. :)
Vi har väl inte gjort nått speciellt, bara chillat.
Och Linnéa tvingade mig att hänga tvätt... Hihi! :)
Vi gick till macken och köpte glass & läsk med.
Så sen när vi kom hem tog vi oss ett glas läsk och satte oss vid datan.
Tog massa heta bilder med cammen! Haha! ;)
Efter det tog vi glass och satte oss och tittade på tv.
Sen somna Linnéa på soffan..
Men efter ett tag väckte jag henne och så gick vi ner och sov.
Linnéa har ju världens skönaste poser när hon sover! Hahaha :D

Sedan idag har vi bara ätit frukost, kollat på gamla bilder/videos på datan och legat i sängen.
Kan ju säga att Linnéa har värsta bigga humörsvängningar! :s :p
Sista 20 min eller hur länge det nu var, var iaf muy mys. :)

Just nu sitter jag här o bara lyssnar på musik.
Vi ska äta snart, potatisgratäng och fläskfilé, MUMS!

Pallar inte skriva mer, så..
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback