barnvakt.

Halloj!
Idag har jag passat lillebror,
eller jag gör det fortfarande men, ja..
Vi har, eller jag har bakat scones.
Gött de!
Fast, dom blev lite lite brända på några ställen,
men dom råkade va inne i några minuter för mycket...
(jag satte mig vid datan medan jag väntade,
- gör aldrig det.)
Men jag kom på dom som tur var,
och dom hade bara varit inne en kvart typ, så, dom gick att äta! :)
Och det var bara "skalet" som vart lite brännt, haha.
Men, man har väl tänder?! ;)
Mattias tyckte iaf om dom, sa han..
Haha, fast när han hade ätit halva mackan frågade han lite försiktigt,
M: Är dom inte lite brända?
E: Nej, det ska vara så.. 
M: Mhm.. Ska det?
E: Japp!
HAHA, not! Men, det behöver ju inte han veta om.. (a)


Nu ska vi nog gå ut och spela lite fotboll,
så.. vi hörs!

CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback