fredag.

Haha, nemen va kul Karro ;)  och tack, men det behövs inte :) 
och vi ska ha fiskedam istället ;) haha

MEEEEN,
imorse käka en macka som smaka potatis, NOT GOTT! :S  eller så kanske det bara var så att jag inbillade mig att den smaka potatis för den hette typ.. potatislimpan eller nått sånt skit, men, jag tror inte jag inbillade mig eftersom den hette så.. men gott var det inte iaf! haha.

SKOLAN:

hemkunskapsprov (som jag fick MVG på! :D),
baka scones,
 NO, började med genetik, kul som satan! :D
elevens val, dryga lite med mattias (a)
hade idrott (vi var 6 st med, av 27! :o)
spanska, som mest bestod av saftdrickning och geléhallonätning, och skickande av sms till mattias och jp! ^^

ÖVRIGT IDAG
När jag kom hem packade jag för jag ska ju sova hos jansson ikväll + att de är träning imorrn och jag kommer inte hinna hem innan det så jag får ta med de till jansson.
Sen har jag typ bara smsat med folk och... ätit en pizzabit! ;)
Nu sitter jag här och laddar just upp en bild på bdb :)   emzooh heter jag där btw ifall nån glömt bort.. ;)

HELGEN
Ikväll ska jag som sagt till Soffan, lär ju bli mest massa singstar och sånt trevligt, sen slaggar jag hos jansson :)
på lördag blir det Roden på förmiddagen och sen hem till min kära Karlsson innan träningen, sen träning och sen HEM.
På söndag ska jag till Storvreta och spela innebandymatch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback