in da skola.

Hallojsan. :) sry att jag inte skrivit så mke.. men jag orkar typ inte ^^,
menmen, just nu sitter jag i skolan, har matte egentligen, men vår lärare sjuk o vår vikarie är inte här. haha :P LYCKAT! aja, Elin sitter bredvid mig och hon e naken. Hon gillar att ta på sig själv och smeka sig. Det brukar hon oftast göra i matsalen och på Lars lektioner. (svenska/so) För tillfället sitter hon bara och kollar på när jag skriver detta och hon har händerna på knäna. Än så länge.. Oj, nu kom Jansson & Bella oxå. Dom är snygga dom. Speciellt Jansson. Hon är cool och har moppe oxå. Bella är en tönt  o har en ipod touch. Nu gick Jansson, så nu är det töntsamling. :)

PUSS
- emma.


(OBS, detta inlägg var inte seriöst menat.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emma!
Jag vet faktiskt inte, kan det vara säsongsuppehåll?
Följer inte serien via tv utan laddar ner så jag har redan sett de som går nu.
Men jag skulle gissa på sommaruppehåll?
Och då kommer de väl tillbaka till hösten som alla andra serier gör.
Trist att ALLA serier gör så men!

Postat av: Anonym

HAHAHA XD XD XD

2008-11-07 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback