BRB, BFF.

BRB = Blondie, Rödtott, Brunett.
BFF = Best Friends Forever.

Bara för att jag och karlsson sitter och snackar på msn just nu, och jag har kommit på hur mycket jag älskar mina vänner! SÅ JÄVLA FUCKING MYCKET!
jag kanske inte säger det så ofta, men jag gör det. verkligen! <3
och inte bara Blondie och Rödtott, utan alla andra små sötisar oxå som jag inte har kommit på några smeknamn på, förutom Jenssen & Smofbike. haha, fast dom är inte lika kul som blondie och rödtotten. haha elr kanske smofbike.. men..hon är ju inte med på bilden här nedan..  XD :D <3<3
Btw,
blondie = karlsson
blondiie = linn
Men här får ni en bild på blondie, rödtotten och brunetten. :D

PUSS, hade så bra!
-emma.
image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback