hm, jadu?

haha, jag e helt värdelös på att blogga. ^^  men jag tror att de är endå ingen som läser min blogg.. det var det förut, men jag upptaderar ju aldrig så folk har slutat att läsa.. :P  Men iaf, på söndag åker vi till göteborg, GOTHIA CUP! :D
Det kommer bli fett kul! :D
Btw, jag klippte o färgade håret i måndags. :) Det blev helt okej ;) ^^
Ser ut såhär:


Hm, det har hänt mycket sen den 22:a maj, när jag bloggade senast.. och det inlägget var INTE seriöst! XD haha, hade rätt tråkigt i skolan. XD
Jaja, nu är det sommarlov! :) Jag har inte gjort så mycket, har  vart på konfaläger, jag har konfirmerat mig, fick massa pengar 4100 kr, och tre halsband. :) Tack för det alla! :D,  jag har vart på träningscamp på IP, och sedan de vanliga, varmt med polare, tränat fotboll och bara slappat! ;)
Så mycket bad har det inte blivit, för jag tycker det inte är så speciellt vart ute?! Jag menar, det är ju endå juli nu! :o Men vi får hoppas att det kommer snart!! :)
Här kmr några bilder från det jag nyss skrivit om ;)



PUSSSSSS :D ^^
-emma.
 

Kommentarer
Postat av: J'

lykost som får åka till Gothia! dit vill jag oxå:D

självklart får du kolla in min blogg, jag blir bara glad:D och jag kan ju inte hindra dej från att inte läsa:D



Kram J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback