cry me a river.

You're so gay and you don't even like boys!

Hejsan folket!
What's up with you? :D


Ehm.. Tänkte skriva att igår efter skolan åkte jag med Linnéa hem, vi skulle plocka lingonris till kransarna vi gjorde idag till lucian imorrn och lördag. Inte dirket det roligaste att gå ut i skogen och plocka lingonris!.. Men man hade ju inte något annat val.. så..
Efter att vi plockat typ halva kassen med lingonris/mossa/jord/löv så gick vi in för det var så jävla mörkt ute, redan klockan tre såg man typ inget!
Men iaf, då gick vi till affären för vi skulle köpa pepparkakshusdelar för vi skulle göra pepparkakshus med Felicia, men dom hade inget sånt! Då blev vi sura och köpte glass istället.
Sen gick vi hem, spelade lite data (Linnéa geekar stardoll) och sen efter ett tag åkte vi på träning.

IDAG var det först skola, som var ganska tråkigt, men det var iaf sista riktiga skoldagen innan jul för min del.
Känns så skönt! :)
Efter plugget åkte jag hem till Linnéa igen, för vi skulle fortsätta lingonrisplockningen haha!
Nu plockade vi fördigt hela kassen och sen gick vi in och geekade framför datan lite.. (stardoll igen då..Fast inte lika mycket som igår faktiskt! :p)
Och så bråkade Linnéa lite med Pauline, haha! (a)
Vid fem åkte vi till skolan där vi gjorde våra kransar, sen hämtade mamma mig, så tankade jag på telefonen, och sen åkte vi hem. Då duschade jag och sen packade jag till imorrn. Då ska vi ju på sån "hemlig resa" med hela familjen, det enda jag vet är att vi typ ska till Stockholm, och vi åkter imorrn efter lunch och kommer hem på lördag kväll.
Ska bli spännande att se vad mina päron har hittat på!
Och nu sitter jag här, ska försöka lägga in musik på min telefon, får se hur det går. Ibland går det och ibland inte, det står typ Går inte hitta begärt sektor eller nått sånt, VAFAN?!  nån som vet vad det är eller hur man fixar det?!
Seriöst, jag får typ rådamp!

Aja, imorrn ska jag upp klockan 5, JIPPIE!  Vi ska typ samlas i skolan klockan halv 6, sen typ 20 över 6 ska vi börja vårat lussande på Holmens. Klockan 8 ska vi lussa i skolan, sen åker vi tillbaka till Holmens, och sen äter vi lunch där och sen åker jag hem. :)

Såååå, ni får ha det så bra!
Bloggar kanske på lördag om jag hinner, annars syns vi på söndag! Haha :)
PUSS
-Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback