Hallelujah.

Vill börja med att säga GRATTIS till min kusin Lisen som fyllde år igår! :) <3

Hihi, men nu har jag kommit hem från Stockholm iaf, och det har varit kul där. Ganska kul iaf. Ibland.. ^^
I fredags gick jag upp kl 5, för att sedan åka till skolan, och byta om till luciakläder. Sen for vi till Holmens och lussa där, sen till skolan och lussa där och så tillbaka till Holmens.
Efter lunch åkte jag hem och sen åkte vi till Stockholm.
Vi checka in på hotellet och sen gick vi ut på "stan".. Jag behöve köpa skor och strupmbyxor som jag ska ha på tisdag när alla nior i skolan ska till Sthlm och gå på teater på Dramaten.
Så jag hittade ett par skor, sen gick vi och åt på en restaurang. :)
Efter det gick vi till hotellet igen och chillade med godis och idol. Och KEVIN VANN! :D Fett bäst!

Hihi, sen idag då, vaknade jag, klädde på mig och gick ner och åt en god frukost. :)
Sen gick vi till Göta Lejon som låg alldeles breve och tittade på musikalen Sune. Den var faktiskt bra :)
Benjamin Wahlgren är ju bara sååå söt! Haha :)
Efter det åkte vi hem. Eller vi stanna till i Täby så jag fick köpa strupmbyxor. Köpte svarta och gråa.
Sen åkte vi hem.. Skönt att va hemma nu!

Imorrn ska jag inte göra ett dugg, eller kanske träffar nån kompis eller nått, får se vad som händer ;)

Här är lite pics :D
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback