veckan.

Nejmen FYFAN!!
åh, fan vad äcklig man kan vara!
Stackars alla elever!
ÅH! :(


HEJ!
Kan ju berätta att vi var iväg till Stockholm i tisdags, och först när vi kom in gick vi lite och kollade i affärer och så på Drottninggatan. Jag träffade Johan igen, och det var kul. Sen gick typ Sofie och Johan och fikade, Bella och Linn gick och satte sig på en bänk typ, så jag och Elin gick och kollade lite i affärer. Det var kul, Elin är så rolig hon! Hahah :D
Men iaf, sen gick vi med klassen och åt på kinarestaurang, det var riktigt mums!
Sen gick vi till Dramaten. Först fick vi vänta i en halvtimme på att komma in och sätta oss, och sen fick vi det, men då kommer alla från teatern ut på scenen och säger att den är inställt pga teknikproblem.
Så, alla från Central gick på bio istället! Såg på Vi hade i alla fall tur med vädret igen.
kanske inte den bästa men..
Efter det åkte vi hem, och jag sov hos Jansson :)

Onsdag åkte jag, Jansson och Linnéa in till Sthlm, igen, för att handla julklappar. Trevligt var det! ;)
Så nu har jag köpt julklappar till familjen, mormor och farmor! :)
Efter det var det träning!

Torsdag, först var det skola, eller, det var ju inga lektioner utan det var pysseldag typ..
Jag, jansson och Linnéa gjorde marsipangrejs, vi gjorde ett julbord. (Det var en tävling)
Eller jag gjorde inte så himla mycket på det, bara köttbullarna, prinskorvarna och sillen..
För jag var ju tvungen att gå på julavslutningsträning.
Efter skolan åkte jag hem och packade ner det jag skulle ha på mig på kvällen och så, sen åkte jag hem till Sofie och fixade mig.
Sen åkte vi till skolan och så, sen var det julavslutning!
Efter den så gick vi till musiksalen där det delades ut priser och så.
Jag, Jansson & Linnéa vann marsipantävlingen! :) WOHO!
Sen gick vi till no-klassrummet och fick våra betyg.
SEEEEEEEEEN var det jullov!
Så jävla skönt, jag kommer vara ledig en hel månad! :D

Bilder kommer sen när jag fått dom av Sofie (a)

PUSS!
- emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback