sthlm nästa!

Hallu :)
Idag har jag klippt mig! WOHO! :)

såhär blev det!



Och imorrn efter lunch drar jag hem till Jansson, och så lär vi dra hem till Soffan och göra oss i ordning med dom som kommer vara hemma hos henne,och fixa oss.
Och sen drar vi till Stockholm med centralskolans alla nior!
Vi ska åka till sthlm för att gå och kolla på teater på Dramaten.
Men det roligaste kommer väl vara att få gå på stan någon timme eller så, och sedan käka kinamat!
Så himla gott ju!  :D

Sen på onsdag åker jag, Linnéa och jansson till sthlm och shoppar! Ska handa lite julklapps (a) hihi :)

naaj, nu får ni njuta av lite heta bilder på mig som jag tog idag innan jag klippte mig ^^
  


PUSS HEJS
- emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback