martes.

Ge mig dig nu! :$ :)



HAJPÅDAJ!
Kul att just DU hittade hit! :)
Tänkte just berätta om dagen som varit, så det är bara att läsa på hurru! :)
HA EN TREVLIG LÄSSTUND!



 

Idag vaknade jag.
Jag gick upp och klädde på mig och sånt shiet som man måste göra på morronen.
Eller, man måste väl inte, men jag valde att göra det idag.
Jag pallade inte komma naken till skolan igen.
(ja, det var ett skämt, pucko!)
Sen åt jag frukost, en yoghurt.
Sen borstade jag tänderna och åkte till skolan.
Den första jag träffade i skolan var Bella.
Hon är tönt. :)
När Erik kom gick vi och kollade på våra engelskaprov, vad vi hade fått för resultat.
Och gissa vad jag fick då?..... MVG! :D 
Jag hade alla rätt! Det var verkligen kul!! :)
That made my day!
Den första lektionen var Kulturprofil, och då satt jag i bildsalen och målade och pluggade.
Efter kulturprofilen som varar i två timmar, hade vi matte.
Fast den gick jag inte på, för jag hade luciaträning.
Efter det var det lunch.
Det var soppa, fast man fick mjukt bröd och ost till. :)
Efter lunchen satt jag och degade i Hjärntrusten med typ Sofie, JP, Elina och massa killar.
Hihi, vi satt och kolla upp i Häverölagets fönster, det var kul!
Hahahahah, dom två killarna, fyfan vad det såg kul ut! :D
That made my day again!
Men sen när lunchrasten gick jag på Kf-tid.
Det sög som vanligt, ingen sa något viktigt typ.
Förutom latt lärarna påminde oss om tisdag,
då vi ska åka till Stockholm och kolla på teater på Dramaten.
Efter Kf-tiden hade jag prov.
Musikprov, som gick sådär tyckte jag.
Men läraren rättade provet direkt och jag fick MVG där med! :)
Fick 28/30 p.
Helt okej, trodde faktiskt jag skulle få mindre!
Efter den lektionen hade vi idrott.
Kristina är ledig denna vecka så vi hade Voukko (eller hur hon nu stavar..)
Det var inte dirket seriöst, men ganska kul.
Idrott är kul :)
Förutom när det är redskap och sånt shiet, det suger!
SEEEEEN slutade jag.
Då åkte jag hem, käkade 2 mackisar och kollade på tv.
Sen åt jag middag.
Och nu sitter jag här och degar! Thihi :)
Chattar med lite folk på msn, lyssnar på musik, dampar på bdb..
Det vanliga helt enkelt!
Sen ikväll är det innebandyträning! Kul kul!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer..
Eller jag vet inte vad jag ska skriva..
Så..

HEJSVEJS PUCKO!
(och ja, jag säger pucko hela tiden, det är Veckans ord)

PUSSSSSSSSS
- emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback