omg, vad jag är tuff! B-)

Igår var jag till Täby med Johanna, handlade en tunika, underkläder och ett halsband. :)
Det var skoj, Johanna är bäst! :)  You rock my world! <3

Idag
ojoj, fan vad kul vi har haft Sofie! :)
Jag och Sofie tog bussen in till Sthlm, vid tekniska hämtade Johan och hans mamma oss med bilen. :)
Så åkte vi hem till han.
Vi kollade på film, Saw 3&4, skit äckliga, men bra :)
Johans kompis Niklas kom förbi en sväng också, men han stannade inte länge, typ 2 h kanske.
Han var rätt tråkig. Han bara lekte med Johans hund typ..
Men sen så har vi tittat på Johans läskiga ormar! :o
Han har massa, typ runt 25 st..
Och eftersom jag och  Sofie är så tuffa så höll vi i en riktigt stor orm! :o ;)
Haha, och annars gjorde vi väl inte så mycket mer, pratade lite och så..
Och tittade på gamla kort haha!


Här får ni lite bilder ;)
       

Kommentarer
Postat av: din pappa

nejmenujujujvadpussenuttigt! man vill bara krama dom! :D:D

2008-12-07 @ 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback