köttbulle?

Shuuu!

I söndags skulle jag egentligen åkt till Täby med Amanda & Linnéa,
 men jag mådde så dåligt på morgonen så jag kunde inte följa med.
Jag tog migrän-tabletter och somnade om igen.
När jag vaknade vi 12 mådde jag ganska bra igen.
 På seneftermiddagen åkte jag istället hem till Johanna.
 Vi satt lite vid datan och kollade upp busstider till Norrtälje dagen efter.
Sen gick vi hem till Sjöa,
vi skulle egentligen bara hämta mina byxor som jag glömde där förut,
 men vi blev klar.
Det blev lite prat till julgodiset som hennes familj hade bakat,
och sen blev det SINGSTAR :D
Woho! Vi körde typ High school musical,
 det var svårt att fatta hur man skulle göra eftersom det inte var som vanliga singstar.
Men på slutet fattade vi ungefär hur vi skulle göra! xD
Sen gick Johanna och jag hem.


Måndag, då åkte jag, Johanna och Jansson in till Norrtälje,
för jag skulle köpa innomhusskor,
 Jansson skulle gå in i nån affär eftersom hon hade fått ett presentkort till den affären,
och Johanna skulle köpa present till Sjöa :)
Sen efter Norrtälje åkte jag till farmor käka med familjen + mormor som hade hjälpt till med maten :D
Fläskfilé och potatisgratäng, mums!


Och idag ska jag inte göra någon speciellt,
kanske plugga lite mer, fast jag är typ klar med historian,
pluggade den igår, så det är ju skönt!
Kanske tar och pluggar lite biologi. ^^

AJA, om 3 dagar drar jag till Thailand! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
CIAO!
-emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback