julen

Jag har absolut NOLL julkänsla.. Det känns inte som jul?

Julafton igår började med att jag vaknade av att jag hörde mormors röst där nere, så jag skyndade mig upp ur sängen, visste inte att klockan redan var så mycket! Sen gick jag ner och åt en lunch som bestod av tomtegröt, mackor, julskinka och leverpastej.
Sedan efter det öppnade vi våra julklappar, trevligt!
Jag orkar inte rabbla upp vad jag fick,du kan ju fråga om du vill veta, så kanske jag orkar säga det då! ;)
Efter det åkte vi hem till moster Lotta,  Åke, Pelle och Viktor + Carina, Tommy, Karro, Jonas, Linda, Mormor, Farmor, Molly och även Lisen som fanns med en stund under kvällen med hjälp av mic och webbcam. ;)
Vi hade trevligt, pratade, åt massa julmat, drack gott, spelade gitarr, öppnade julklappar o.s.v.
Tomten i år var väldigt duktig må jag säga! ;) Haha.
 Nej men, nu får ni titta på bilder istället.  :D


                         


Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha, mormor rockar FETT ;D

o titta, till o med jag fick vara med på ett hörn, haha !

2008-12-26 @ 07:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback